هوش سیاه.

I LOVE you

هوش سیاه.

تنها دلیلی که تصمیم گرفتم این پستو بزارم بخاطر دیوونه ی این سریال بودنه.درسته من عاشق این سریال و یکی از شخصیتاشم که فکر کنم همه بشناسنش.جناب آقای استاد کیکاووس یاکیده. امیدوارم همیشه سلامت باشه چون خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی... دوسش دارم به اندازه ای که فکرشم نمیکنید.



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت0:51---26 ارديبهشت 1393


سجاد
ساعت20:50---8 ارديبهشت 1393
سلام اناهیتا جونم خوبی؟راستش منم خیلی هوش سیاه رو دوست داشتم.خیلی خیلی پست قشنگیه موفق باشی
پاسخ:سلام خیلی ممنون خوبم.آخخخخخخخخ من دیوونشمممممممممممم فقط کیکاووس.


ستایش
ساعت19:58---5 ارديبهشت 1393
آناهیتا اینقدر دیدی ک دیگه فکر کنم تمام دیالوگارو حفظ باشی تا حالا ندیدم اینقدر دیوونه کسی باشی.

کامران
ساعت19:56---5 ارديبهشت 1393
رفیق قدیمی کامران بوریایی یادش ب خیر اون روزا خیلی با هم خوش میگذروندیممممم روزای خوبی بووووووووود.

احسان
ساعت19:54---5 ارديبهشت 1393
با عرض سلام.
آخ من عاشق این سریال بودم هستم و خواهم بود مخصوصا کامران ک بازیش صداش اصلا همه چیزش حرف نداشت عاشقتم کیکاووس.


موژان
ساعت19:53---5 ارديبهشت 1393
بعلههههههه کیکاووس کیکاووس کیکاووس کیکاووس کیکاووس واقعا آدم هنرمندیه ایشالااااااااا موفق باشی عشقت آناهیتا.

مونا
ساعت19:52---5 ارديبهشت 1393
به به به میبینم ک کیکاووس هستش چ جوری نگاه میکنه خیلی خیلی خبیسانه انگار میخواد ما رو بکشه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 19:47 ] [ آناهیتا ] [ ]